Afrikaans singer Steve Hofmeyr: challenge with kaffir-song

Popular, outspoken Afrikaans-language campaigner, the composer/singer Steve Hofmeyr has gone and done it. His new song is enraging the black South African community.He has thrown down the gauntlet – challenging ANC youth league leader Julius Malema about his continuous demonisation of the Afrikaners and inciting his followers by chanting  ‘ Shoot the Boer. ‘ If Malema can sing songs which incite people to kill his fellow-Afrikaners, than Hofmeyr figures he can also sing his new song  – and  which contains the word ‘kaffir’: Other than Malema’s chant, Hofmeyr’s new song does not however call for the annihilation of anyone – as this crowd at Malema’s trial is doing in front of the Johannesburg Equality Court’s steps.  MALEMA TRIAL BARRAGE OF HATESPEECH SCREAMERS TO INTIMIDATE AFRIKANER WITNESSES

Steve Hofmeyr’s new song – lyrics

“My hart klop toktokkie waar hy breek vir my volk
Voor die kakie kanon of die kaffer se dolk
Dit maak nie meer saak nie waar ons ons begeef
Ons sal dit oorleef…

Ek lig my oë tot die berge op
Waar sal my hulp tog vandaan kan kom
Ag my God jou woorde lê deur my geweef
Ons sal dit oorleef…”

———————-

My heart beats toktokkie where it breaks for my people
against the Engish canons or the Kaffir’s dagger
It matters none where we now are heading
We will survive this ordeal

I raise my eyes to the mountains
ask where will my help arrive from?
Oh my Lord your words are woven within me…
We will survive this ordeal..

Steve has also published 42 reasons why Malema should start zipping up his mouth and stop demonising the Afrikaners. His list: :http://stevehofmeyr.co.za/website/home

image

About Adriana Stuijt
Retired South African-Dutch journalist formerly Sunday Times Johannesburg

9 Responses to Afrikaans singer Steve Hofmeyr: challenge with kaffir-song

  1. Lourens Geldenhuys says:

    Mooi Steve wens meer van jou kan dit wat ons almal voel by die media uitbring dat Kian se kinders die boodskap kry van ons geslag van Abel.

  2. Xenny Brown says:

    I find the usage of that disgusting word very offensive, Mr. Hofmeyer, and while I understand why you’ve felt the need to express yourself in this manner I would urge you to use language that is less offensive. After all, there are impressionable young children amongst your supporters who look up to you. This isn’t what we’re trying to teach our youth, is it?

  3. MANDY says:

    ONS IS AL 17 JAAR IN NUWE SUID AFRIKA EN HOEKOM KAN MALEMA NIE DIE OU LIEDERE UITLOS NIE. SO HY BOU VOORT OP DIE VERLEDE EN ONS MOET MAAR TOEKYK HOE DIT GEBEUR. STEVE EK STEM SAAM ONS HET DAN OOK DIE REG OM DAN NOU TE SING WAT ONS WIL. HOEKOM MOET ONS ALTYD TERUGSTAAN SODAT DIE ANDER ONS KAN VERTRAP EN SE WAT HULLE WIL EN ONS MOET MAAR NET GELIEF NEEM. WANT SOOS HY DIT SING IS DIT OP N OPSWEEP MANIER EK LAAT MY NIE VERTEL DIT IS MAAR NET SOMMER NIE.

  4. peter says:

    ek kan nie glo dat mense nog vir malema ondersteun nie hy is n dom bliksem wat nie sy bek kan toe hou nie, hoekom mag die aap ons verneerder en ons mag niks se nie, sy gat

  5. Petrus says:

    Die dag as die boere besluit om saam te staan, sal ons iets kan verrig, maar vir solank ons so verdeelt bly, help dit nie ons kla nie. Ons het Malema en sy haat spraak toe gelaat. Hy sal nooit sy sprake los nie. Sy doel is om suid afrika soos zimbabwe te maak, geen wit mense en al sy mense vrek van honger en dors terwyl hy high en mighty daarbo sit. Eers as dit gebeur sal hy ophou om haat spraak te lewer. Verstaan die boer van vandag nie wat besig is om te gebeur nie?? Kan hul nie sien nie?? Kan hul nie hoor nie?? Ons genade is oor in Onse Hemelse Vader, wat volgens oom Siener en Openbaring, ons weer sal verlos uit die gemors wat ons ons self in laat beland het. Lees openbaring en oom Siener se boek (van Adriaan Snyman) en maak oop jul oe. Ons probleme het nou eers begin!!

  6. mooi een steve.wonder hoekom jy nie vir president hardloop nie.dink tog ons land sal beter af wees as jy doen

    • BB says:

      Ek stem saam vir dit steve moet virpresident hardloop so ver stem almal saam, dankie steve vir jou het ek baie respek iemand is nie bang om hul monde oop te maak nie, al die boere se altyd ons moet saam staan nu wanneer gaan ons?

  7. Marius says:

    Ek’s bly jy se dit Steve (JOU YSTER!). Niemand het die guts wat jy het nie ou maat. Die bosaape gedra hulle so, so hoekom kan ons dit nie se nie? Fok die regering, fok die sokker en fok vir Malema.

Leave a Reply

